duminică, 7 decembrie 2008

un articol amuzant..:P


Am vazut titlul unui articol:” de ce iubim?” Am vrut sa deschid sa citesc dar nu am fost atrasa in niciun fel. Nu am cum sa inteleg cum pot exista persoane care pun aceasta intrebare..dar sa mai existe si un raspuns. Cum adica de ce iubim? O dragoste pentru care avem orice fel de explicatii, o dragoste conditionata de un motiv….nu e dragoste, e orice altceva, doar dragoste nu.
Iubesti pentru bani..esti materialist, iubesti pentru X lucru…este imposibil. Cel putin din punctul meu de vedere. Nu inteleg iubirile justificate, inteleg despartirile justificate insa nu si iubirile.
Daca o sa fiu iubita pentru un motiv justificat imi va fi teama… cum a aparut acel motiv asa poate si sa dispara. Am nevoie de eternul “ceva”…care nu poate fi descris in cuvinte ci doar simtit si trait.
Iubim nu pentru un cuvant care poate sa-l descrie… iubim un anumit barbat.. un EL care este luat la pachet, cu tot cu defecte si calitati. Cand te indragostesti o faci total, ii iubesti fiecare parte a felului de a fi , a felului cum arata…doar asa..PUR SI SIMPLU!
Asta cred eu ca e dragostea..in rest….sunt doar “impresii de dragoste”!

Un comentariu:

Morena spunea...

Da ... intr-adevar ai dreptate, dar sa fim seriosi 90% au un motiv "de a iubi"( daca pot sa spun iubire) si daca ajung sa iubeasca "pur si simplu" fii sigura ca la inceput a "iubit" dintr-un anumit motiv...