luni, 8 decembrie 2008

a venit iarna, vine si CRACIUNUL :)

IN SEARA ASTA IMI FAC BRADUL.......URAAAAAAAA......HAPYYYYYY.....

Iata vine Mos Craciun, spunea un cantecel ! Au mai ramas cateva zile! Noroc cu sticlele de Cola ca ne aduc aminte! Sau cu reclame si multitudinea de bomboane (!!!) din supermarket-uri. S-a facut si frig afara. Unii au avut chiar si zapada. Astazi, dupa 5 minute de mers pe jos, ma gandeam ce bine era daca aveam o caciula. Am imbatranit, eu fiind genul de om care, in miezul iernii, poarta o geaca subtire + tricou, iar caciula (aproape) niciodata.
Abia astept sa fie impodobit orasul, sa sune colindele din stanga si din dreapta (acelasi Hrusca), sa cumparam cadouri, sa stam la cozi interminabile in trafic, sa vedem cum se inghesuie romanii la mall & stuff. Pe de alta parte, de Craciun toti suntem copii. Toti asteptam sa facem cumparaturile de Craciun, sa cumparam beteala si luminite noi, desi nu mai avem loc in casa de ele, sa facem bradul (sa-l caram mai intai) si sa ne bucuram de el, sa primim si sa oferim cadouri, sa mancam mult si bine la mama acasa, sa ne uitam la singur acasa 1. Parca, cu, cat inaintam in virsta, spiritul Craciunului este din ce in ce mai palid. Dar nu! Simt si vreau ca anul asta sa fie un Craciun ca pe vremea copilariei.
Va fi un Craciun cu multe zambete, cadouri si bunatate si voi face fericit pe cineva (ca de la copil la copil). O sa-mi pun ambitia la fel cum o faceam cand eram mic (f mic) si vroiam sa iau note bune la scoala! Ce bine ca acum nu ne mai verifica mosul carnetele! Ce repede a mai trecut un an. Ce repede trec anii, ce pacat.
O sa-mi cumpar si un bradut mic, sa-l pot avea mereu pe birou:P
O sa-mi cumpar cozonaci de la non stop, poate mananc mai putin “MCdonald's” asa. De Craciun fi mai bun, asa cum ne spune si tuborg christmas brew, reclama care ruleaza mereu de la inceput de noiembrie la TV

Niciun comentariu: